Jezelf profileren, Het merk ik

Judith Geurkink en Esther Buitenhuis, 2Work

Het merk ik gaat over jezelf profileren. Dit kan bijvoorbeeld zijn voor werkzoekenden, maar ook zzp ers die zichzelf sterker in de markt willen positioneren.

In de huidige markt is het belangrijk jezelf te onderscheiden van anderen. Hoe wil je overkomen op anderen en wat denken zij als je ze voor het eerst ontmoeten.

Is dit ook zoals je gezien wilt worden? Het merk ik helpt je om steviger in je schoenen te staan op de arbeidsmarkt. Een interactieve workshop waarmee je aan de slag gaat met personal branding.

Een gedachte over “Jezelf profileren, Het merk ik

  1. jezelf profileren vind ik lastig. Zou ik als voorlichter best meer mee willen doen.
    Maar ik ben slechthorend en weet niet of in deze workshop de verstaanbaarheid voor mij voldoende zal zijn. Vóór een grote groep staan spreken vind ik leuk, maar er midden in zitten en de helft niet verstaan is andere koek…
    Suggesties ?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *